Världens sexigaste kvinna...moi??

Esquire Magazine har utnämt Kate Beckingsale till Världens Sexigaste Kvinna. Jag personligen tycker att hon är väldigt vacker ja men inte alls väääärldens sexigaste kvinna. Jag kan tänka mig andra! Ta Adriana Lima, Alexandra Ambrosio, Jessica Alba och det är bara några få som jag kommer på nu. Vad tycker ni???

Men sen så tycker juh jag att moi...fröken tallica...borde utnämnas till världens sexigaste kvinna! Alla som håller med kommenterar inte!!!!!



Hhehe alla verkar hålla med!!!

Kommentarer
Postat av: ghaiii

HAHAHAHAAHHAA... jag håller med :)

fast jag står ju förstås alltid först 8-)

2009-10-27 @ 12:37:51
URL: http://ghaiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0