Arbetslös och röksugen!!!!

Jag har sprungit runt och sökt jobb som en tok idag. Jag är arbetslös...yes tallica är arbetslös!! Just nu lever jag på den inkomst som jag tjänat in under sommaren. Vad händer sen?? Jag är högutbildad och hela köret men inga jobb finns det. Vad fan gör man då?? Det är anställnings stopp nästan överallt!! Paniken börjar smyga sig på mig. Jag känner mig krasslig....har säkert fått svin influensan oxo! Jag är sjukt röksugen....har fortfarande inte rökt. Var jätte nära att åka och köpa cigg för en stund sen....tycker att jag jätte duktig som inte gjorde det!


Så ge mig beröm!! Jag behöver det just nu!!!


Kommentarer
Postat av: lillalivet

Va duktig du är tallica .. jag har inte heller kunnat röka så mkt pga min enorma hosta :(

Håll dej borta nu näru har kunnat hålla dig ett bra tag.. beundrar dig lång :) kramar

2009-09-03 @ 09:37:31
Postat av: sara

Tycker du är skit duktig, kämpa på....

2009-09-03 @ 11:28:12
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktigt!:D

2009-09-03 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0