Estocolmo!!!

Idag bär det av mot huvudstaden...Estocolmo! Jag ska hälsa på en kompis och träffa brodern min. När jag kommer hem vet jag inte. Det är det som är positivt med att vara arbetslös...jag har inga tider att passa och kan vara hur spontan jag vill. Men jag skulle gissa på söndag eller måndag. Så ingen uppdatering förän jag kommer tebax!! 

Ska bli skit kul o få träffa min kompis, har inte träffat henne på väldigt länge! Ska bli kul o få träffa min bror också, honom har jag inte heller träffat på länge. Vi har nämligen vart ovänner och inte pratat på ungefär tre månader. Men så ringde han mig ur det blå för ett par dagar sedan när jag var ledsen över pappas tjat och tröstade mig. Skit gulligt!

Alla ni i den stora staden...lås in era pöjkar för tallica kommer för att härja!!!!





Kommentarer
Postat av: Thomas

jag låser in mig själv också.

För säkerhets skull :-)

2009-09-24 @ 16:36:25
Postat av: tallica

hehe!

2009-09-29 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0