Fan va händig man va da!!

Igår var jag och far till Röda Korset för att jag älskar att köpa böcker därfirån. Men jag får syn på en riktigt nice tv bänk. Den är från IKEA och är alldeles ny. Den skulle passa perfekt till vår nya platt tv tänkte jag! Den kostade 75kr och var med andra ord skit billig! Enda problemet var att den var i trä färg och vi ville ha en i svart. Men jag köpte den ändå. Åkte till Biltema efteråt och köpte sandpapper och svart spray färg.

Den vart verkligen jätte fin!! Klant som jag är så glömde jag att ta en före bild men här ni iallafall se en efter bild :) !!! Allt som allt gick tv bänken på 320kr...som hittat!!!




Snyggt va??


Och idag så gick far och jag ut på parkeringen och skulle ta redan på vad det var för fel på min lilla bil. Den puttrar nåt enormt när man kommer upp i höga hastigheter. Med ny fransk manikerade naglar lekte jag mekaniker. Men jag kan juh faktiskt ganska mycket om bilar...så det så!! Snabbt upptäckte vi att det var fel på säkringarna...så jag bytte dom. Yes jag bytte dom alldeles själv!!!! Ja fast pappa fick juh stå bredvid för att övervaka det hela.







Vem säger att man har tråkigt som arbetslös?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0