Mitt ex...

Jag ska strax iväg och träffa mitt ex. Han har tjatat i över en månad snart om att han måste träffa mig och prata med mig. Jag vill egentligen inte träffa honom och prata men jag känner honom och han kommer att inte ge sig. Så jag tänker för sista gången böja mig för honom och göra honom till viljes. Jag vet att han vill höra något från mig som kommer att göra att han kan släppa mig helt för gott. Vad exakt får vi se.

Jag brukade bli nervös över att träffa honom...fjärilar i magen o så. Jag var så kär i honom. Men nu så känner jag ingenting. Det känns mer som att detta är något jag måste göra vare sig jag vill eller inte för att han ska kunna lägga mig bakom sig. Jag har både glömt och begravt honom sedan länge. Önskar att han kunde göra detsamma med mig. Det var ungefär 9 månader sedan vi sågs...eller bestämde träff iallafall.

Önska mig lycka till!




Kommentarer
Postat av: Sabina

Lycka till!

Schysst av dig om det är för att hjälpa honom, det är svårt allt sånt där.

Hur går det med nystarten då?

2009-09-15 @ 21:33:13
URL: http://sab.blogg.se/
Postat av: tallica

vette fan om det hjälpte honom något...känns som att min nystart inte startar förens jag får ett JOBB!!!

2009-09-16 @ 00:53:20
Postat av: Sabina

Det är skitsvårt att få jobb nu :( Är det inom något speciellt område?

2009-09-16 @ 10:48:23
URL: http://sab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0