Nå...vad tycker ni?

Klockan är nu 02:19 och det är tidig lördag morgon. Jag har suttit och försökt ge min stackars trötta blogg lite nya kläder. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Det verkar bara så...mörkt. Vad tycker ni??? Tyckte ni mer om den förra? Ska jag behålla den här eller testa med något nytt...kanske lite ljusare??

Den förra kändes iallafall lite mer levande...nä nu är jag trött! Jag har suttis skit länge men skillnaden är egentligen inte så mycket...mest är det headern som är lite annorlunda...


Kommentarer
Postat av: lillalivet

Jag tycker att den är ascool nu :)

gillar nya outfiten..

2009-09-20 @ 21:24:22
Postat av: tallica

*:) tack!*

2009-09-21 @ 00:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0