Snatch a balloon!

Förra veckan vart det väldigt mycket festandes. Det blev alkohol förtäring och dans från onsdag till lördag...fyra dagar i sträck!!! Jag var juh som sagt och hälsade på mina vänner. Jag råkade juh ställa till med en sak varje kväll :)!!

onsdagen så var jag och min lite galna kompis fröken Kaos och ful dansade på en väldigt tom krog. Det var vi och personalen men shit vad roligt vi hade! Höjdpunkten av kvällen var vägen hem från krogen. Dom två väldigt fulla flickorna tallica och fröken Kaos får syn på ballonger som var upphängda som dekoration utanför en galleria. Och vi får juh självklart för oss att det vore världens bästa idé att sno de och ta med dom hem! Så vi rycker ner ungefär 20st ballonger och kutar hem som två små fjorton åriga ligister. Fråga mig inte varför men shit vad spännande det var hahahaha!!

Det var onsdagen...



Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

Gumman.. Du är min partner in crime and i love it.. Älskar att vi bara får för oss att sno ballonger.. Det har varit toppen att få träffa dig lite.. Hoppas du kommer tillbaks snart! För som sagt är varken vi tjejer eller staden hel utan dig! Puss

2009-09-14 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0