Behöver andas i en påse!!

Ok jag har lite panik. McGills ringde mig och det bestämdes tydligen att vi ska träffas ikväll och prata. Ikväll klockan 7 närmare bestämt! Jag har ont i magen av alla noshörningar som springer omkring (fjärilarna räckte inte till)!!! Jag har ont på riktigt, inget välbehag här inte!

Han sa att vi skulle träffas pch prata lite, umgås lite och att vi sedan skulle sova på skilda håll. Vi ska inte sova ihop sa han. Jag vet inte om det betyder att han inte längre vill ligga med mig och på riktigt bara vill vara kompisar eller om han vill visa att han hör av sig för att han vill träffa mig och inte ligga med mig bara.

Vad tror ni??

Vilket som så är jag sjukt nervös, glad och en massa annat. Allt detta har gjort min stackars mage förvirrad och jag blir bajsnödig av allt ståhej!



Bilden är tagen hemma hos McGills i somras :)


Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - inget bloggande i helgen alltså....

2010-04-09 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0