I need help..

Ok det är officiellt. Jag är en mes och en toffel. Jag har pratat med McGills. Dom har gjort slut, för ett par dagar sedan. Det var ett ömsesidigt beslut. Båda kände att det inte var något att satsa på. Han säger:

Han: Du vet juh att jag har saknat dig hela tiden. Har ju både ringt och messat. Jag säger inte att vi ska träffas och gö något utan jag vill ba umgås med dig. Vi har ju så roligt.

tallica: Du lämnade mig för en annan tjej. Är du ens medveten om hur mycket du har sårat mig??!

Han: Du sa jämt att att det var så himla skönt att vi inte hade känslor för varann. Jag vart chockad när du sa att du hade känslor för mig och då hade jag redan börjat träffa henne. Men jag hade juh svårt att släppa dig så jag hörde av mig jämt. Jag vet att det var lite elakt av mig men jag saknade dig.

Jag är så himla arg på honom. Jag visade att jag var arg och sårad men ändå fick han mig att skratta större delen av samtalet. Fan va jag blir irriterad på mig själv! Jag skulle juh be honom dra åt helvete! Men istället log jag så läpparna sprack och nu flyger det en massa fjärilar runt i magen på mig. Så jävla underbart att höra hans röst.

Va fan ska jag göra?? Han vill att vi ba ska vara kompisar...umgås lite. Jag vill juh ba krypa ner i hans famn men min stolthet står i vägen. Han lämnade mig! Enligt honom så lämnade han aldrig mig då jag inte visade honom mina känslor när han visade mig sina. Han har inte sagt något om att han vill börja träffas igen men det känns som att det kommer.

Ska jag ba se vart det hamnar eller ska jag be honom dra åt helvete??!! 




Kommentarer
Postat av: kalle

Fuck him off, love

2010-04-08 @ 20:31:25
Postat av: Thomas

Shit... svårt!

Hur du än gör så blir det fel. Och rätt...eller bägge.

Hur kan du veta att du kan lita på honom? Att han inte bara känner sig lessen och ensam nu? Men att han vet att du finns där och trösta honom.



Hur mycket har ni pratat? På riktigt?



Fast... hahaha.... du kommer ju att träffa honom ändå. Så kommer ni att hoppa i säng, schysst sex...

Go for it :-)

2010-04-08 @ 22:10:04
Postat av: Johanna

NEEEJ! KRYP TILLBAKA :D



Men på ett sånt där smidigt sätt, mer som... make him beg :D



Eller så kryper du i bädden med honom och lämnar honom som en sweet revenge.



Ska jag vara ärlig, så har du inte släppt honom och kommer han tillbaka - varför vara mer olyckligt kär då?

2010-04-09 @ 00:26:47
URL: http://polkadots.blogg.se/
Postat av: Lasse

Be honom dra åt helvet, hans betende mot sitt ex att ha kontakt med dig under deras förhållande bevisar bara att han är en stor skit.

2010-04-09 @ 07:12:15
Postat av: Brainflakes

Hjärnan säger "Tell him to fuck off!"

Hjärtat (ewller vilkan kroppsdel det nu är) säger "Tell him to fuck you and make him love you forever!"



:o)

2010-04-09 @ 07:46:16
URL: http://brainflakes.blogg.se/
Postat av: sara

Nu har du ju chansen att göra allt rätt...Inga spel, inga löjliga "inte visa känslor" fasoner, inget fejk om att du inte gillar honom...osv.

Kör på, var ärlig, visa vad du vill, hur du känner, våga, ge sig hän så kanske det löser sig.

Det är när man försöker lura sig själv och andra som det blir fel!

2010-04-09 @ 09:39:33
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

det är sjukt vad jag uppskattar er!!

2010-04-09 @ 09:44:32
Postat av: yokku

jack him off. indeed you will.

2010-04-10 @ 23:09:35
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: yokku

det var menat som ett skämt det där. Men helt ärligt, vilken svår sits! Skitstövlar brukar dock inte ändra på sig i slutändan. Vi får hoppas på att han inte är någon stövel helt enkelt.

2010-04-10 @ 23:12:32
URL: http://yokku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0