Ja nu är det juh påsk..

..är det meningen då att jag ska slänga in ett inlägg om det?? Typ önska er Glad Påsk?? Om jag ska vara ärlig så är jag lite osäker på vad påsken handlar om. Förutom alla häxor som ska åka till Blåkulla för att förnya sitt kontrakt med Djävulen??? Kanske att Jesus hängdes igår??? Eller???

Fan va lost jag är! Förra påsken var jag i Rom och såg Påven dyka upp ur ingenstans. Påsken innan dess var jag hemma hos Muppen och blev full för att hennes päron gav mig snaps efter snaps!

"Äh klart du ska dricka....det är juh Påsk för fan!"

Hojtade hennes pappa och tröck ner ett till litet glas i min hand hehe! Underbara liv va?!




Utanför Colosseum stod vi när det helt plötsligt började dyka upp en massa folk och då menar jag en MASSA folk. Vi stod kvar och tänkte att nu lär det väl dyka upp en kändis!! Efter en stund tröttnade vi på allt väntandes och frågade en liten tant som stod bredvid:

-Ursäkta men...öhm vem väntar vi på??

Jag fick en väldigt konstig blick och fick till svar:

-Påven!

Aha tänkte jag....det förklarar det gigantiska brinnande korset. Min kompis Licious som jag var med då började omedelbart att fixa sitt hår. Varför?? Varför ska du fixa håret för att Påven ska komma??? Tror du att han ska titta på dig hahahaha??!!!

Som sagt...underbara liv!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0