Nu ska jag vara en sån där!

Det är sjukt hur ni kan få mig att le ibland. Det är otroligt töntigt att skriva kärleksinlägg till sina läsare men idag så är jag faktiskt kär i er! Jag älskar att jag kan spy galla över bloggen ett tag, ställa er sedan en fråga och ni bryr er såpass mycket att ni inte bara svarar utan även ger mig vettiga svar! Något jag kan ta till mig och faktiskt fundera över!

Idag är jag extra lycklig att jag har er! Nu ska jag gå av det homosexuella tåget (skämt) och sluta var så blödig!

Alright...tillbaka till McGills. Vet ni vad jag ska göra?? Absolut ingenting! Jag låter det bara vara. Vill han ha mig så får han kämpa för mig. Han får anstränga sig lite. Vill han vara kompisar så kanske det går, beror på vad jag känner när jag ser honom. Märker jag att jag fortfarande har starka känslor för honom ja då bryter jag igen. Om inte ja då kan vi väl ta en promenad då och då och vara så knäppa som vi kan va tillsammans.

Som jag sa till Muppen igår angående hennes boy problems. TÄNK INTE ALLS!! Det är alltid när vi tänker för mycket och börjar analysera som vi hamnar i trubbel! Låt det bara ske...vad det än är som ska ske!

Vill ni veta nåt äckligt förresten?? Igår panik bajsade jag fyra ggr på jobbet för att jag fick så ont i magen och blev så glad samtidigt av McGills mess haha!


Kommentarer
Postat av: yokku

wow, du borde typ ha rekord i panik bajsning :D

2010-04-10 @ 23:15:16
URL: http://yokku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0