Söndagssysslor!

Jag har vart jätte dålig på att uppdatera jag vet men jag det har vart helg! I fredags var vi hemma hos min chef och åt middag. Det pratades, skrattades och dracks (stavning) i mängder. Klockan elva kände jag hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. Mormor tallica ville bara hoppa på bussen, åka hem, krypa ner i sängen, prata lite med McGills och sova! Hade planerat att gå upp tidigt på lördagen och träna. Sjukt va? Att jag tackade nej till en ganska stjyst utgång för att jag ville upp tidigt dagen efter och träna!!! Hade jag aldrig trott för kanske ett år sedan!

Idag har jag vart på marknad, handlat utemöbler med mamma och pappa, städat lite och nu ska jag ut och gå 5 km. När jag kommer hem ska naglarna fixas!!! Så spännande har min helg vart :) !!!

Ni har säkert supit, dansat och knullat i mängder!!!




Kommentarer
Postat av: Lasse

Absolut, det är ju det helger är till för!!

2010-04-19 @ 12:47:29
Postat av: yokku

jag som bara har varit sjuk och vidrig i helgen T.T

2010-04-19 @ 21:59:08
URL: http://yokku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0