Vad tror ni?

Ni kommer väl ihåg att jag och McGills bestämde oss för att vara vänner? Vi skulle inte ligga med varann. Jag har haft mina tvivel angående om det kommer att funka eller inte....om vi asså kommer att hålla oss.

Anyhooos varje kväll när han går och lägger sig så brukar han ligga en stund i sängen och lyssna på ett radioprogram som heter Karlavagnen. Vi har gjort det flera ggr och det är alltid lika mysigt! Igår kväll när vi pratade så sa han:

"Nästa gång du kommer hitåt så kanske vi kan lyssna på Karlavagnen tillsammans...och dricka lite vin...kanske..?"

Hmmm...jag svarade ja men tänker nu i efterhand på en liten detalj. Vi brukade alltid ligga och lyssna på Karlavagnen i sängen efter att vi lekt. Och aldrig samtidigt när vi druckit lite vin. Vad händer? Vad tror ni att han tänker på? Vill han verkligen bara fortsätta vara kompisar? För jag vill verkligen inte gå tillbaka till att vara KK!!


Tänker jag för mycket nu???




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kompisar - ok

Kärlekspar - ok

KK - inte ok!



Det är den enkla tumregeln du behöver hålla dig till.

2010-04-19 @ 19:27:59
Postat av: short shit

Sluta analysera kvinnaaa!!!!!!

det kanske va en KK grej förut att lyssna på det efter akten men nu kanske det hamnat i det mognare stadiet(?) ..who knows egentligen?

2010-04-19 @ 20:13:15
Postat av: yokku

komplicerat. akta dig för kk träsket.

2010-04-19 @ 22:01:56
URL: http://yokku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0