aha?!

Jag sitter fortfarande och väntar på mitt bagage. Jag lyckades få tag på någon där borta på Arlanda precis och innan jag ens hunnit fråga något så fick JAG en utskällning om att det inte är deras fel. Herregud!!! Hur som helst så sa han att bagaget inte kommit fram ännu men att den eventuellt skulle få åka med ett flyg som landar klockan 14:30. Har jag tur och den finns med så får jag ett samtal och får mina grejer hem kört.  Jag vill bara ha tillbaka mina saker! Och att kanske någon där borta är liiite trevlig! Jag förtsår att dom är stressade men va fan dom måste väl knna hantera stress och inte låta det gå ut över kunderna. Speciellt kunder vars bagage är borta!!


Any hoos....jävlar vad skönt det är att få vakna upp i sin egen säng!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0