Arlandas personal suger!!!!

Hej gott folk! Jag är hemma i good old Svea och som jag har längtat hem! Tyvärr så var det något som fuckade allt när jag landade igår natt. Jag gick till bandet där bagaget rullar ut och väntade på min väska. Jag väntade och väntade och väntade men min väska dök aldrig upp. Alla andras väskor dök upp men inte min. Så jag gick till den lilla mannen som satt vid disken och frågade var min väska var.

-Jag vet inte.

Svarade han. Okej vet du om den ligger kvar i planet?

-Jag vet inte.

Vet du om den är kvar i Rom?

-Jag vet inte.

Okej...vet du om den kommer att dyka upp eller är den helt borta?

-Jag vet inte. Det är inte jag som ha tappat bort din väska!

Nej det fattar väl jag också men du sitter vid disken där man kommer till när ens väska inte dyker upp eller hur??!! Då har man väl ett par frågor! Var fan är min väska?? Kan du ta reda på det?

-Nej. Jag kan ta ditt telefonnr och adress. Dyker den upp så skickar vi den. Så det är bara att avvakta.

Så jag gav honom all min info men jag har aldrig i hela mitt liv blivit så illa bemött. Vad fan var hans problem??? Klart jag är upprörd när min väska är borta! Jag har alla mina grejer där i....min fucking smink väska är där i!!!! Och varenda tjej här inne vet hur jävla viktig smink väskan är för där i ligger ALLT!!!! Jag vart så frustrerad och arg så jag gick därifrån och började gråta. Som en tjej grät jag! Och nu så sitter jag och väntar på att någon från Arlanda ska ringa mig och ge mig någon info om min väska. Sjukt jävla dålig personal!!

Jag behöver mina kläder, underkläder, skor, smycken, smink, mobil laddare, kamera laddare, plattång och tusen andra grejer jag hade där i. Den kommer inte att dyka upp alls jag vet det...




Kommentarer
Postat av: shortshit

va? va? va? å ännu mer va??

my lord in heaven ja skulle nog dött ja me om ja ska vara ärlig, men feel free att låna allt du behöver från mig tomorroww.. see u <3

2010-08-19 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0