Det här går inte!

Okej...Patrick ringde precis...från Italien. Min gamla KK från Italien som har flickvän ringde precis. Först messade han mig under dagen och nu så ringde han. Han kommer till flygplatsen på fredag och plockar upp mig. Han ska va med oss på fredag och lördag. Sen måste han jobba men han ville att vi skulle träffas mer under min semester där. Försöka synka in någon mer dag tillsammans. Bara vi...

Okej jag vart alldeles fjortis när jag hörde hans röst. Jag vart kåt när jag hörde hans röst. Det här kommer inte sluta bra. Jag kommer inte att kunna hålla mina händer borta från honom!!

Shit vad jag vill ligga med honom nu!! Känner att gamla tallica tar över när jag tänker på hans läppar och händer!!!!!




Eeeeexciting!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0