Hans present...

När jag åkte till Rom så träffade jag Patrick (en kille jag träffade då jag bodde där). När han kom och mötte mig på flygplatsen så fick jag ont i ögonen. Han var tio ggr snyggare än jag mindes honom. Vi åkte till hotellet där han hade bokat rummen åt oss. Jag hade ett rum själv med en säng i King Size storlek bara några rum bort ifrån hans. Vi kommer fram dit och alla går in på sina rum och ska bara fräscha till sig lite. Efter ett par minuter så knackar det på dörren. Jag öppnar och det är Patrick.

I have a gift for you..

Lite chockad släpper jag in honom och han ger mig en gansk stor kartong som är jätte tung. Otroligt fint inslaget Va fan kan det vara undrar jag och blir lite exalterad! Jag öppnar presenten och det är en bok. En bok. En bok som handlar om hans lilla hemstad. På italienska.

Oh...thank you Patrick. Its...lovely..

Han ser jätte nöjd ut. Jag försöker se nöjd ut. Men va fan?! Vad i helvete ska jag med en gigantisk bok till som väger tre ton som handlar om hans hemstad....på ITALIENSKA??!!! Jag kan inte läsa på italienska. Vad tänkte han på? Aja får väl kolla på bilderna och tänka på att det är tanken som räknas...eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0