Nu är jag hemma. Har haft en underbar helg...

foto0253 (MMS)

Nu är jag hemma. Har haft en underbar helg med tjejerna o Mcgills! Jag tycker om honom men jag har sagt det förut o jag säger det igen. Vi är bara kompisar. Vi må se på varann o prata med varann som om vi vore mer men vi har bestämt att vi bara ska vara kompisar. Det kanske inte var vårt bästa beslut men det var vad vi bestämde. Igår natt sov vi ihop. Vi kysstes inte, tog inte på varann på det sättet eller hade sex. Vi kramades tills vi somnade o kramades lite mer när vi vaknade. Sen åt vi frukost på bryggan o filosoferade :) . Det kanske blir jag o Mcgills någon dag men just nu så är vi riktigt bra vänner. Vi är roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0