Okej..så här det..

Kära läsare..

Som ni vet så skulle McGills komma ner till Italien dom sista dagarna men han hade tyvärr inte råd. Och för att vi skulle kunna träffas något alls innan semestern tog slut (plus att jag orkade inte se Colloseo eeeen gång till) så blev det så att jag åkte hem tidigare. Ikväll ska jag leka med tjejerna och imon ska jag ta med mig tjejerna ut till McGills stuga (tillsammans med McGills) och vi ska grilla, fiska osv.

Antar att det här är första gången han officiellt får träffa nästan alla mina viktigaste. Antar att det inte betyder något då vi BARA ÄR KOMPISAR men ändå....jag är lite nervös. Och han verkar exalterad för att han har sagt att det ska bli mysigt och roligt kanske sju tusen ggr hehe. När det senare är dags för läggdags så åker alla hem in mot stan igen..förutom jag och McGills dåra. Vi ska tydligen sova kvar. Mot ett villkor självfallet....att han mördar alla mygg i stugan innan vi sover!!

Inga Dr Phil analyseringar nu!!! Vi är bara två kompisar som ska hänga lite och då råkar mina kompisar få följa med och öven dom få hänga lite. Snart kommer panik bajsningarna...












Lovar by the way att slänga upp lite stjysta bilder från Italien och historierna därtill när jag fått mitt BAGAGE för där i ligger allt till min kamera.


Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - det behlvs inga Dr Phil analyser.

Två kompisar... yeah right ;-) Vem ska du lura?

2010-08-21 @ 08:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0