Ord bajs igen...

Jag har varit i Roma, Napoli, Gallipolli, Piugli och nu tillbaka till Roma. Har varit pa en ny klubb varje kvall och hangt pa stranden varje dag. Flortat lite har jag men inget mer. Kan ni tanka er att jag inte ens har kramat om en kille pa det sattet an mindre kysst nagon. Inte ens Patrick ville jag gora nagot med. Vad ar det for fel pa mig? Och ingen har inne sager att det ar for att jag tycker om McGills!!!!
Jag har bara inte kant for att kyssa en framling. For ett och ett halvt ar sedan hade jag dratt hem framlingen och haft vilt sex hela natten. Nu vill jag inte ens kyssa en framling! Jag kanner mig sa himla ensam ibland....eller rattare sagt ganska ofta. Jag vil inte vara sjalv men jag vill heller inte ha vem som helst!
Do I make any sense?
Ignorera mig! Nu ska vi ut i Roms gator och snurra :) Ciao ragazzi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0