Should I ??

Jo...min chef har vart sjuk i två dagar. Under mina sex månader här så har han aldrig varit sjuk. Det känns lite som att han undviker mig efter vårt lilla kontrakts disskusion. Eller så är han bara sjuk. Han är säkert bara sjuk. Och jag är säkert bara nojjig.

Funderar på att börja kika på lite jobb i hufudstaden. Känns som att det är där allting händer. Men jag tycker inte om storstäder egentligen. Sooo what to doo??

Tycker ni kära läsare att jag skulle klara mig i storstaden? Då skulle jag bli mindre anonym för er...för då minsann hade ni vetat i vilken stad jag bor i!!


Kommentarer
Postat av: David

klaaart du ska flytta hit till sthlm! är ju här allt händer och alla jobb finns. en tjej som dig skulle klara sig extremt bra här, har jag en känsla av :)

2010-08-25 @ 23:29:56
Postat av: Muppen

Jaaaa! :D Klart du ska kolla på jobb där! Jag kanske är right behind you! Eller så blir det tillbaka till "staden som gud glömde" some day ;)

2010-08-26 @ 15:42:40
Postat av: Thomas

Välkommen till Stockholm!

Jag bjuder på lunch när du vill :-)

2010-08-26 @ 18:25:10
Postat av: tallica

jävlar! ja packar väskan!!!

2010-08-27 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0