Som det kan ga!

Jag antar att det var for bra for att vara sant. McGills har inte rad och kan inte komma. Han vill som fan men har inte rad att spontan weekenda i Rom. Jag visste att han inte skulle kunna komma men jag hoppades som faaaan! Fatta va kul det hade varit!
Sa inatt har jag bara dromt mardrommar om att han forlovade sig med nogon annan och vaknade ava tt jag grat. Sjukt jag vet. Men javlar va ensam jag kande mig inatt nar jag vaknade upp sjalv och gratandes. Har inte riktigt kunnat skaka av mig den kanslan annu men hoppas att den slapper snart anda.
Saknar alla och saknar att fa en redig kram!

Kommentarer
Postat av: shortshit

du får kramar från mig hjärtat.. saknar dig otroligt mkt.. <3 kärlek till the one and only ;)

2010-08-16 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0