The forgotten sex..

Jag ligger alldeles svettig på min säng. Jag flåsar och känner hur dropparna rinner ner mellan mina bröst...

Vad har jag gjort?






Jo....jag har burit ner kartonger från övervåningen. Jag har städat. Och senare ska jag krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av Twin Peaks. Trodde ni att jag hade gjort något annat? Jag öööööönskar att jag hade gjort något annat!!! Det är väldigt jobbigt att jag inte längre kan ha sex för att jag vill ha sex. Jag vill som förut kunna klä av mig naken med en kille och totalt äga hans kropp. Känna mig oerhört bekväm i min egen och bara njuta av varenda beröring.

Idag så är det inte riktigt så. Nej idag så är det annorlunda. Jag känner mig nästan lika bekväm i min kropp men jag kan inte längre ha sex bara så där. Jag kan inte njuta av att en kille jag knappt känner rör vid mig. Jag blir snarare äcklad. Jag tror nu att det krävs mer för att jag ska klä av mig naken framför någon....mycket mer. Nu så har jag gått och blandat in känslor i det hela! Och även om det skulle vara så att jag träffade en kille som jag fick känslor för så vet jag inte längre om jag skulle vara så bra att jag skulle kunna äga hans kropp för jag har glömt bort hur man har sex!!

Allt blev så förvirrande och extremt jobbigt när man blev vuxen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0