Vad skulle ni gjort?

Jag har planerat den här resan i månader. Jag har i över ett halvår sett fram emot det här. Tänk om det inte blir roligt? Tänk om det inte blir som man tänkt sig? Jag har försökt att ha noll förhoppningar men det är svårt.

Jag vet att jag kommer att bli jätte depprimerad när jag kommer hem. För detta är det enda jag har haft att se fram emot i månader. Något riktigt som jag har vetat kommer att hända. Och vad kommer egentligen att hända där borta? Och då tänker jag på Patrick.

Kommer vi att göra något? Kommer jag att bry mig om att han har en flickvän? Jag gjorde inte det sist men vill inte vara sån. Kommer jag att kunna säga nej? Kommer jag att bli ledsen om han helt plötsligt börjat bli trogen mot henne?

Lite tankar som snurrar. Vad skulle ni gjort? För att inte bli depprimerade när ni kom hem? Och Patrick...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0