Gör va fan du vill !!

Min chef gör verkligen sitt yttersta för att jävlas. Jag trodde verkligen att han skulle vara stjyst och släppa mig efter nyår så att jag kunde börja på min andra stjänst men jag hade visst fel. Jag sa officiellt upp mig idag så han räknar exakt två månader framåt. Jävla idiot!

Aja skitsamma jag har fortfarande ett nytt jobb men det kommer bara att dröja fram tills februari innan jag får börja. Mitt glas är halv fullt så jag får se det som två extra månader att få bo hemma på och spara pengar. Mitt mål är att kunna köpa en liten etta i hufudstaden och sen flytta in i den :) betala av den ett år eller två och sen uppgradera till en tvåa eller trea :).  Jag måste spara några månader till. Kanske tre till 5 månader. Vi får helt enkelt se hur det går! Mitt glas är som sagt halv fullt....och dessutom spetsad haha!





Vad tycker ni om min plan??



Kommentarer
Postat av: sara

Låter toppen!

Kul med egen lya, men det måste vara jävligt dyrt i sthlm....Eller?! Typ 1.5 miljon för en etta i city?!

2010-12-14 @ 11:45:54
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Thomas

Å andra sidan får du ju glädja dig åt att du är en viktig resurs! Tänk så trist om chefen hade skrattat och sagt att du kunde gå efter en vecka.



Det finns schyssta lägenheter i närförort, till hyfsat rimliga priser. Men se till att du bor nära tunnelbanan!

2010-12-17 @ 12:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0