Häääääääy good looking!

God morgon Cyber folks! Hur mår ni idag? Det är fredag och snart helg...men inte för mig minsann! Jag jobbar imon och vid en jätte konstig tid oxo. Jag jobbar 16-23:15...sjukt va?? Mycket att göra minsann!

Dom senaste månaderna har varit riktigt jobbiga men det känns som att det sakta börjar bli bättre. Fysiskt och psykist så känns det bättre. Jobbet rullar på och en eventuell nyanställning är på g. Mina skumma huvudvärk har jag inte haft på väldigt länge och bara det gör att humöret går upp ganska mycket! Visdomständerna är nu utopererade och magsåret börjar släppa. Jag kan känna en liten sting av smärta då och då men det är inge farligt och tabletterna går jag av om bara några dagar!

Känslomässigt så är det lite tungt nu med tanke på att jag kanske kommer att flytta. Det är något som mina föräldrar tycker är väldigt jobbigt. Både praktiskt och känslomässigt så är det skit jobbigt för dom. Dom älskar att ha mig hemma plus att jag sköter allt det viktiga hemma. Allt pappersarbete går genom mig plus att jag har hant om deras ekonomi. Jag vet att många av er nu tänker att det är dags att jag börjar tänka på mig själv och att jag måste få ha ett eget liv också och att dom är vuxna och att det är en naturlig gång men så enkelt är det inte. Även jag har svårt att bara släppa tagen om dom..jag har juh typ blitt deras mamma och pappa istället för tvärtom...

Vi får se vad som händer med det. Jag tar en dag i taget och försöker att inte tänka allt för långt fram. Magen mår bättre av det. Kanske så pendlar jag ett tag. Eller så skaffar jag en lgh och spenderar några dagar i veckan där och några dagar i veckan hos dom. Tills dom vänjer sig. Jag vet inte. Vi får se.




Fram till dess så tycker jag att vi ger varann tummen upp bara för att !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0