Känner mig jätte självsäker inför jobbet m...

img_3062 (MMS)

Känner mig jätte självsäker inför jobbet men allt annat runt omkring? Nästa vecka tror jag att jag får veta när jag ska börja. Jag tror själv det blir efter nyår. Om min nuvarande chef får bestämma så blir det om två månader!  Äh vilket som är ok för just nu är jag nervös.  Har även kommit fram till att från och med nu så heter jag snålfan! Måste spara jätte mycket pengar fram tills jag flyttar. Det kommer att bli dyrt. Frågan är då om bilen stannar eller ej? Vi får se...just nu så tänker jag bara på att jag har ett nytt jobb och snart en egen lgh hihi!!!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Sälj bilen - du behover inte nån bil i Stockholm :-)

2010-12-11 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0