To be Blogg.se or not to be ??

Man märker att man vart upp på den där slingan med inlägg på Blogg.se's hemsida när man får kommentarer som:

"Var med och tävla om att bli dagen blogg! Vi länkar!!!"

"Haft en bra dag?"

"Kolla in min frågestund och ställ en fråga!"

Yupp...nej. Jg har tagit upp detta förut. Att jag vill byta blogg. Blogg.se är verkligen inget för mig. Här bloggas det om dagens outfit, mina nya skor, min hemliga pojkvän, mitt fejk hår, blogg krig och Kissie. Det vill säga väldigt mycket inte jag och väldigt mycket fjortis. Visst kan jag också lägga upp en bild eller två på något jag köpt men inte vareviga jäfla dag och berätta i detalj om vart allt kommer ifrån.

Jag kan självklart förstå er som gör det för uppenbarligen så finns det en efterfråga på det. Problemet är att det tar så jäkla långt tid att byta blogg. Man måste fixa det nya plus att ens gamla inlägg inte följer med :( ! Fast det kanske är en bra grej? Att det blir lite som en ny start, att bokstavligen få börja om på en helt ny kula? Nä..nu måste jag återgå till jobbet. Att sitta o smygblogga så här är nog inte okej för min chef hehe!

Men vad tycker ni? Borde jag byta? Passar jag in här? Tips på att byta till? Vart bloggar ni?




Kommentarer
Postat av: K

Jag bloggar inte nu för tiden men jag tycker att blogspots verktyg är bäst.

2010-12-08 @ 11:36:28
Postat av: sara

Du passar in överallt! Du är en utav mina favorit bloggar så jag följer dig vart du än hamnar...

2010-12-08 @ 14:35:23
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: FINI

..äh bara jobbigt o byta blogg! :P

2010-12-08 @ 17:03:59
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Thomas

By whatever blog, a rose still smells as sweet ;-)



Fritt efter Romeo & Julia

2010-12-08 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0