Jag ville juh ha honom!

Känns så himla konstigt det där. Att bara helt random hångla med någon man inte känner. Det är verkligen inte jag längre. Förr hade jag inga problem alls med sånt. Jag tog det jag ville ha. Nuförtiden så krävs så mycket för att jag ska kunna kyssa någon. Men det här. Jag var i chocktillstånd och minns inte riktigt om jag ens kysste honom tillbaka!

Vi hade träffats tidigare på kvällen på förfesten. Vad ska vi kalla honom för? Han kom fram till mig och gav mig en kram och sa att det var kul och träffa någon han kände igen. Jag hade aldrig träffat karln förut. Men han visste tydligen mitt namn och visste att jag och hans lillebror har pluggat tillsammans förr i tiden. Jag måste erkänna att jag tyckte att han var riktigt söt när han kom fram och sa hej och hans kropp...jag kunde inte låta bli och kolla på hans kropp när han gick förbi mig. Den var riktigt najs! Sen såg jag inte honom så mycket mer. Gick på krogen och skulle gå igenom dansgolvet och då tar han tag i min arm och ger mig en kram. Sen så ger han mig en puss på kinden. Och ur ingenstans så tar han tag i mina kinder och ger mig en kyss. Hahaha jag kan bara tänka mig hur min min måste vart för jag vart så himla chockad. Sen så kysste han mig igen och vi hånglade nån sekund. Sen fick jag panik och kände att jag skämdes. Fråga mig inte varför men jag typ sprang därifrån och gick till tjejerna. Efter en stund går jag förbi kön till jackorna för tjejerna stod där för att hämta jackorna och då tar han tag i mig igen och kysser mig igen. Guuuud vad jag skämdes!! Jag vet verkligen inte varför men jag skämdes sååå! Jag fick panik igen och sa att jag skulle vänta på honom utanför. Att vi skulle ses utanför. Sen så gömde jag mig. Jag satt och gömde mig när jag såg honom ta sin jacka och gå ut. Sen så väntade jag kvar därinne i ungefär en kvart tills Muppen tvingade ut mig. Men när jag väl hade kommit ut ja då hade han dratt. Antingen så drog han direkt eller så stod han kvar en stund och väntade och drog sen med sina kompisar när han fattade att jag inte kom.

Varför gjorde jag så?? Jag vet inte. Men jag skämdes som fan när han kysste mig därinne och jag ville bara gömma mig. Sen så gömde jag mig för att jag var rädd att han ville pussas mer och kanske ville göra mer grejer. Äh jag vet inte. Men det kändes så konstigt för jag ville pussas med honom. Jag tyckte juh att han var söt. Jag tycker att vi kan konstatera att jag är en skum person!



Vill bara klargöra att mina tuttar ser ganska mycket större ut på bilder här på bloggen än vad dom är i verkligheten. Vet inte riktigt varför. Så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0