Varför är jag nervös??

Imon kommer han hit. Han kommer till min stad och hälsar på mig. Jag var inte nervös tills han härom kvällen sa:

"Va mysigt vi ska ha det på lördag!"

Nu är jag nervös. Jag blir nervös av att han använder ordet myyysigt. Jag blir nervös av att han säger att han ser fram emot att jag ska laga mat åt honom. Jag har aldrig gjort det förut. Jag kommer att antingen bränna något eller översalta så att man inte kan äta det.

Helvete!





Måste bara säga att jag precis hade ett skit bra samtal med en kund. Hon var arg och frustrerad men jag lyckades göra henne på bra humör igen PLUS att jag eventuellt fick henne att byta bank till oss! Ibland är jag riktigt jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0