Who are u??

God morning folks! Jag sitter på jobbet. Och vill att ni gör något för mig. Jag blir ofta nyfiken på vilka ni är. Kan inte ni berätta något om er. Ni behöver inte berätta er livshistoria för mig men kan inte ni bara berätta något litet? Ni är ändå några som kikar in här varje dag och det är väldigt få som lämnar spår efter sig och jag kan inte hjälpa o bli nyfiken på vilka ni är. Inte vad ni heter och vart ni bor utan vilka ni är som personer. Ni vet vem jag är som person. Ni vet alla mina små hemligheter ;) och bus (även om dom har blitt mindre nu än vad dom var för nå år sen).

Men något litet ba så jag känner att det sitter människor på andra sidan skärmen för på sistone så har jag tappat suget att blogga. För jag får så lite respons. Jag vet att ni kikar in men ibland och bara ibland så känns det bra att veta att ni faktiskt är där...






Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej.

Ja jag har läst din blogg ganska länge och jag vet inte vem du är eller ens knappt vart du bor men jag har totalt fastnat för din blogg.

Jag är en tjej på 23 år som bor i min lilla Etta i Eskilstuna, är en tvättäkta norrländska ;D

Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer men jag tycker då verkligen inte att du ska sluta blogga!!! Kraaaam

2010-12-19 @ 11:56:52
URL: http://bellebest.blogg.se/
Postat av: tallica

*fan va kul att du lämnar spår! älskart! och tack för att du har fastnat ;) !*

2010-12-19 @ 15:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0