Det här med att byta blogg sida..

Eftersom jag inte har en über stor blogg med flera hundra tusen läsare så har jag inget tekniskt snille som vet hur man flyttar över allt. Alla gamla inlägg, bilder osv. Så är jag lite fundersam över hur jag ska göra.

Isåfall blir det att börja om på nytt helt på Aftonbladet. Det som jag kommer att sörja är juh alla sex inlägg. Allt annat är väl sånt som går att fylla på med vardagen. Men sex inläggen är nog det jag vill ha med mig vidare.

Hur gör jag då? Ska jag kopiera och posta ett inlägg per dag så att dom kommer med ifall man vill gå tillbaka och läsa? Vad tycker ni? Blir det jobbigt att läsa gamla inlägg från sex kategorin?





Kommentarer
Postat av: Lasse

Starta en sexblogg på expressen.se

2010-02-23 @ 15:27:49
Postat av: sara

Nice leggs...;)

2010-02-23 @ 15:55:33
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

Lasse: för att kunna starta en sexblogg så känns det som att det krävs att man inte växt igen för att man inte haft sex på typ 7 år...



Sara: danke!

2010-02-23 @ 16:31:25
Postat av: Laase

Det går väl att fantisera om det som komma skall, för inte är du väl igenväxt för alltid??

2010-02-24 @ 07:13:58
Postat av: tallica

haha jag lägger mig ner och dör om det är så! för vad fan är livet utan SEX???

2010-02-24 @ 14:04:28
Postat av: Lasse

Ingenting, så sätt fart och få igång grejerna igen, det går ju inte att hålla på på detta viset!!

2010-02-24 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0