Fjortisfylla!

Fredag

I helgen så var det röj med tjejerna! Det var bra länge sen jag drack så jag blev shit face drunk!!! För er som inte vet vad shit face drunk är så betyder det fjortisfylla!! Med andra så jääääävla full!!! Och nej jag försöker inte fjortis skryta nu utan jag skäms! Av nån jävla anledning så var jag så sjukt taggad, exalterad och nervös! Så jag drack!

Är lite oklar med vad jag gjorde exakt under kvällen men tydligen en massa dans och ännu mer dricka! Väl hemma så ville jag äta och det som fanns tillhands var spagetti och kebab. Skit full äter jag spagetti med kebab och ketchup. Gott...nej!

Jag somnar och vaknar upp lite osäker på vart jag är och kommer då ihåg att jag druckit nåt enormt. Resultat...spya!

Somnar om och vaknar piss tidigt. Jag är fortfarande full. Efter någon timma lyckas jag fixa en pizza. Efter ytterliggare nån timma får jag sällskap av en lite mindre bakfull dam, nämligen fröken Kaos!

Så där låg vi hela dagen framför tvn och mådde bajs! Då och då fick vi några ord ur oss och då var det lite gnäll...några svordomar...och lite mer gnäll. Är jag vuxen...nej!

Over and Out bitches!





Lite pics från i fredags innan dimman blev så jävla tjock!



Jag älskar dom här strumpbyxorna!


Kommentarer
Postat av: sara

Snygging!

Strumpbyxorna var skit fina, hela outfiten var grym faktiskt! Konstigt att du inte fick ragg när du såg ut sådär...;) men ingen vågade väl komma fram till en fyllekajja?! ;););)

2010-02-02 @ 09:51:19
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

Danke!!! ja jag måste erkänna att jag gled omkring där och kände mig som en million bucks...men sen så var jag juh extremt full också..hihi!

2010-02-02 @ 11:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0