Fyllemess...varför?

Jo..i fredags när jag var så där shit face drunk så skickade jag självklart ett meddelande till McGills. Varför? Fråga mig inte. Klockan kvart över tre på morgonen skrev jag:

Fan vad jag saknar dig!

Och jag stavade helt rätt också! Det underbara är att jag inte fick ett svar. Jag har ännu inte fått något svar. Så hur patetisk och sorglig känner jag mig på en skala??? Det är tydligt att han inte saknar mig. Det är väääldigt tydligt att han inte saknar mig.

Ett litet slag så där...


Kommentarer
Postat av: efffy

åh nej....... hur många gånger har man själv inte skickat sånt..... fruktansvärt hemskt..........

2010-02-02 @ 09:12:30
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

FRUKTANSVÄRT.....FFFFFRRRRRRUKTANSVÄRT!!!!!

2010-02-02 @ 10:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0