Jag har vart hög hela natten..

Jag lever knappt idag. Första omgången av pencillin och citodonet igår kväll började verka nästan omdelebart och fick smärtan att förvinna helt efter en stund. Men efter några timmar när alla låg och sov så smög sig smärtan tillbaka.

Jag ville på riktigt ta livet av mig själv!

Jag tog citodonet igen men den här gången tog det så jävla lång tid innan det började verka. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag vandrade fram och tillbaka här hemma för inte bli galen av smärtan. Sen när tabletterna började verka så var jag för yr för att kunna sova. Helt jävla hög och illamående vart jag. Jag är inte på jobbet kan jag säga. Ringde till chefen och sa rakt ut att..

..jag är för hög för att kunna jobba idag!

Sen förklarade jag juh varför också haha!  Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0