Kolla vilken sexig min!

Ja ingen är det som säger så när dom ser mig på gymmet! I inlägget när jag la upp ett schema med en tränare så glömde jag att nämna att han var ganska söt och ganska flörtig. Och han pressade mig rejält kan jag säga! Han tyckte att det var en liten bestraffning för att jag var tio minuter sen till passet.

Då tänkte juh jag att jag hade en hel timme ensam med en söt kille. Jag skulle vara sexig!! Men självklart så blir det inte så. Vilka här inne ser snygga ut när ni tränar??? För jag ser ut som en förstoppad tjur som blir påsatt bakifrån...det vill säga inte snygg någonstans! Plus att man typ vibrerar från maskin till maskin. Ni vet...bena darrar så jäkligt okontrollerat när man har tagit i så mycket. Så inte går man snyggt heller!

Så jag försökte förföra honom med min charm istället. Vara lite söt och rolig. Men det är lite svårt att vara rolig när man tar i så mycket för att kunna lyfta vikterna och samtidigt försöka att INTE ta i fööör hårt så man råkar prutta. Det hade inte vart särskilt lyckat!

Så vi kan säga att jag inte lyckades med något annat än att ge mig själv enorma träningsverk!




Bild från i somras....åh underbara sommarklänning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0