mmm...man i uniform!

Jag var nyss ut och rattade lite med bilen. Kommer fram till en poliskontroll och får köra åt sidan. Så jag kör åt sidan och vevar ner rutan. Det kommer fram en polis till bilen...en ung och väääldigt fräsch manlig polis. Fasiken va det rykte i mellangärdet!! Jag hade glömt bort hur jävla heta män i uniformer är!!!!

Polis: Får jag se på körkortet tack?
tallica: absolut...har det hänt något eller är det bara rutin?
Polis: Nej det är bara rutin för att kolla att ingen kör full, har giltigt körkort eller är efterlyst.
tallica: efterlyst?? hihi nej nej här är det bara jag hihi

Och så blinkade jag med ögonen så förföriskt jag kunde..han verkade inte märka något eller så ignorerade han mig..

Polis: Blås i den här och sluta när du hör ett klick.

Perfekt tänkte jag! Nu ska jag puta med läpparna som faaan medans jag blåser i alkohol mojängen. Han kanske lägger märke till mig när han ser mina perfekt utrustade läppar!!!

Polis: Allt ser ok ut och du kan köra vidare. Kör försiktigt!

Sedan vänder han sig om och går. Anus skriker jag inombords!! Jag vill juh ha en konstapel!!! Varför vill han inte ha en desperat, ensam, lång, lite störd tjej som bara vill kramas lite??? Jag körde iväg och var arg hela vägen hem!!!

Nästa gång ska jag skrika    POLIS POLIS POTATISGRIS!!!




Bildkälla


Kommentarer
Postat av: short shit

ja å fröken kaos sitter här å pissar på oss av skratt pga ditt inlägg.. u ruuuulez guurl.. all kärlek till alla vår tallica :D

2010-02-11 @ 03:11:34
Postat av: tallica

*hehe jag är glad att mitt misär till liv underhåller er :)!!*

2010-02-11 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0