Nya mål!

Nu imorse hade jag tid med en tränare på mitt gym. Tillsammans skulle vi gå igenom lite av maskinerna och lägga upp en schema. När han frågade mig om jag tränade för att gå ner i vikt så svarade jag automatiskt nej. När jag vägde mig imorse stod vågen på 67 kg och jag måste säga att jag är nöjd med antalet kilon men det är hur dom här kilona har lagt sig som jag vill ändra på.

Så jag vill faktiskt inte gå ner mer. Går jag ner mer så kommer jag att få världens smalaste ben och ingen röv alls. Jag har juh ändå blitt lite kurvig iallafall och det vill jag behålla. Så från och med nu ska jag fokusera mer på att bygga muskler och bli mer fast...dra fram den där six packen som jag vet gömmer sig under sju lager av fett!

Låter det bra? Måste även tillägga att bastun var trauma fri idag. Det var jag och en tant där inne och ingen flashade mutta eller flåsade oroväckande högt. Men det var lite pinsamt när jag satte mig ner för då gjorde min ljumske ett litet ljud ifrån sig. Ni vet när man precis duschat och är blöt och sätter sig så låter det lite som splash...då kollade tanten lite konstigt på mig men jag hostade bort det hehe....smidig like a cat I say!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0