Omklädningsrum

Jag var och tränade på lunchen idag och ibland när jag går in i ett omklädningsrum på gymmet så kan jag verkligen tycka

fan vad det luktar mutta här inne!!!

Men inte konstigt egentligen. Det är en massa punanis som hänger och flänger helt jävla nakna där inne. Och ALLA är så sjuuukt håriga!!! Jag fattar inte varför man kan inte kan klippa lite. Okej om man inte vill raka men dra gräsklipparn över muttan då och då för fan!!!

Varje gång jag kommer in så möts jag av en massa vandrande buskar och jag kan för fan inte sluta kolla heller. Vad fan är det för fel på mig då??? Men jag MÅSTE titta...det är som en bilolycka. Man måste kolla och så ångrar man sig omedelbart. Jag tycker fan att det är jobbigt. Jävligt kul och få se en massa jävla Cousin its springa omkring ångandes från bastun! Nästa gång ska jag banne gå skrikandes in:

TÄCK ALLA HÅRIGA VULVOR INNAN JAG SPYR LITE I MIN MUN.....TACK! 

Det borde väl funka?




Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Lasse

Håller inte med dig!

2010-02-11 @ 11:31:19
Postat av: efffy

det roligaste är när de är äldre damer också

2010-02-12 @ 00:15:54
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

haha ja då hänger det och flänger bara ännu mer!!

2010-02-12 @ 10:36:24
Postat av: Sandra

Kan inte påstå att jag håller med dig heller. Jag anser att folk får göra precis som de vill med sitt könshår, och det finns säkert de som lika lite vill se en renrakad fitta med blygdläppar lika lite som du vill se en hårig. Man har alltid valet att titta bort.

2010-02-12 @ 11:17:11
URL: http://onlyfatwomenarefat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0