Tack gode gud för kontakter!!!

Smärtan vart så mycket att jag började gråta. Jag har aldrig i hela mitt liv haft så ont någon stans. Så mamma ringde en bekant som är tandläkare. Efter lite övertalning gick han med på att möta oss på hans klinik så han kunde skölja lite och skriva ut ett recept på pencillin och smärtstillande.

Jag grät i bilen på väg dit och i stolen.

Nu har jag tagit en pencillin och två citodon. Smärtan har avtagit lite så att man står ut iallafall. Det är min jävla visdomstand på vänstra sidan. Ska boka tid hos tandläkaren och ta ut horan!! Nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta vara misär och patetisk på alla hjärtans dag!


Ha en god kväll tandvärks fria skitungar!



Kommentarer
Postat av: efffy

jag hoppas jag slipper visdomständer, men de gör mig så nyfiken :o är det din första? hur länge har den visat täcken på att den är på väg fram? berätta ALLT du vet om denna hemska åkomma!

2010-02-15 @ 13:04:19
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

nej alla min visdomständer har ploppat ut utan att dom har besvärat mig. Förutom denna. Den sticker ut lite grann nån gång per år och då svullnar tandköttet upp lite granna ba och sen efter nån dag så blir det bra igen. Men inte den här gången...nej den här gången så valde horan (så har jag valt att kalla den) att plåga mig tills jag frivilligt tar mitt eget liv!

2010-02-15 @ 15:50:50
Postat av: efffy

haha. stackars horan. kan du inte bara skära upp tandköttet hos tandläkaren och rycka ut den? är det inte så man brukar göra :O?

2010-02-15 @ 23:56:05
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0