Top modell kropp!

Igår när jag var och tränade så ställde jag mig på en sån där maskin där det ser ut som att man typ åker skidor. Så framför maskinerna fanns det ett par tv apparater och ett av programmen var Americas Next Top Model.

DÖDSYND!!

Där är jag på gymmet och tränar framför "hej man måste vara lika smal som mig för att bli modell" !!! För varje minut som passerade så tog jag i mer och mer och kände mig som en strandad val. Jag hade tänkt stå på maskinen i en halvtimme men efter 10min så var jag fan svimfärdig. Helt jävla yr och dallrig i bena så gick jag därifrån och svor åt Tyra Banks och hennes dumma dumma...fucking jävla program!

Dom fattar väl att man inte ska ha såna program på i ett gym jävla retards!!





Kommentarer
Postat av: short shit

De kanske bör ha "du är vad du äter!" :)

2010-02-11 @ 17:07:25
Postat av: matilda

Bättre än skidåkning som dom har där jag tränar. Sjukt tråkigt!

2010-02-11 @ 21:56:01
URL: http://nolongerironic.blogg.se/
Postat av: efffy

haha. har ni tv på gymmet? vad går du på för lyxgym :o? jag vet iofs inte om gymmen jag besöker har tv... går bara sådanna där grupp tränings programm, som typ dans och gympa och liknande.

2010-02-12 @ 00:19:26
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

hahaha! nästa gång ska banne mig byta kanal till Biggest Looser eller nåt!!

2010-02-12 @ 10:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0