Trauma i bastun!

Igår var jag och tränade. Eftet träningen och duschen så tyckte jag att det skulle vara ganska skönt med lite bastu. Så jag gick in och satte mig. Det finns juh tre "nivåer" att sitta på beroende på hur varmt man vill ha det. Jag satte mig på nivå ett som inte är så värst varmt.

Efter en stund kom det en tjej in..

Hon la ner sin handuk på nivå två snett mittemot mig. Sen så la hon sig på handuken med könet riktat mot mig. Efter att han lagt sig tillrätta så särar hon på benen!! Jag sitter där i precis samma höjd som hennes jävla vulva och den är särad och riktad mot mitt ansikte!! VARFÖR la hon sig inte med könet åt andra hållet så att jag fick hennes huvud mot mig istället???? Och inte nog med det så börjar hon andas så tungt.

Så där ligger hon med särade ben, en mutta som är riktad mot mitt ansikte och hon FLÅSAR!!

Panik är vad jag fick! Sen så är jag inte normal nånstans så jag är tvungen att titta och jag ångrar mig omedelbart!!!!! Jag ville juh inget annat än att gå därifrån för fan. Men jag kunde inte upp och gå så fort hon kom in för då hade hon fattat att jag flytt från hennes kööön!! Så jag satt där och räknade sekunderna tills två minuter hade gått så jag kunde fly!!

Traumatisk..men jag har ritat en fin bild för att illustrera det hela :) ...







Kommentarer
Postat av: Nudel!

hahahahah jag dööööör! du gjorde just min dag, som för övrigt suger. varför ska kärlek vara så svårt?

2010-02-24 @ 05:02:27
Postat av: Thomas

hahahaha - sånt händer aldrig mig?

Är det för att jag inte sitter i dambastun?

2010-02-24 @ 08:14:02
Postat av: tallica

Nudel: ja e glad att ja fick dig att skratta lite! men va e de som ha hänt??



Thomas: hahahaha tänk om det händer när du sitter i herrbastun??? va skulle du göra om en karl lägger sig med snorren och ballarna mot dig och börjar flåsa hahaha??

2010-02-24 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0