VARNING! Äckligt inlägg!

Men jag har verkligen haft otur dom senaste dagarna och om inte det räckte så blev jag även förstoppad. Jag har legat här och vridit på mig och gnällt som en prostituerad. Så mamma har masserat min mage en stund. Efter en liten stund så gick jag på toa.

Världens minsta bajsklump lyckades jag trycka ut efter en halvtimmes svettiga kämpandes! Den var asså skiiit liten...haha fattar ni...skiiit liten??

Anyhoos så mår jag lite bättre i magen :) tänkte att det vore bäst att meddela er om detta då jag vet att ni sitter där hemma och mår dåligt över att jag inte kan trycka ut bajs!





Kommentarer
Postat av: licious

Åh, äntligen får jag vara med på din blogg =) -min mage efter ett hårt träningspass!

2010-02-19 @ 02:45:55
Postat av: tallica

höhö!

2010-02-20 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0