Afrohår

Jag har världens jobbigaste hår! När jag var liten hade jag jätte fina korkskruvar. Men självklart så ville jag inte ha dom så jag använde mig av diverse metoder för att få det rakt som alla andra. Problemet är att mitt har alltid varit väldigt svårhanterligt.

Det är hårt, strävt och tjockt med hårstrån lika tjocka som amazon träd! Nuförtiden är mitt hår varken rakt eller krulligt utan det är något mittemellan som äringet annat än irriterande! Det enda som funkar på mitt kalluffs är afrohår produkter. Varje stjätte månad brukar jag rakpermanenta mitt hår och då mina vänner blir det både rakt och mjukare. Det blir så mycket mer lätthanterligt och jag kan ha frisyrer som inte bara behöver bestå av en fucking knut!

Så nu ska jag bege mig från jobbet och leta rätt på en afro butik så jag kan få that good shit!

Ajöken fuckers!!




Bildkälla

Love the hair and the pose hhaha!


Kommentarer
Postat av: efffy

det påminner mig om ett program jag såg på tv där de var en vit, blond, mamma som tvingade sitt sexåriga barn (som var negress liknande) att rak permanenta håret varje halvår =P. och så fick hon ha massa löshår insnytt för det skulle bli tjockare. och barnet tyckte att det alltid gjorde ont men mamman brydde sig inte. VILKEN HEMSK MAMMA :O vidrigt vidrigt vidrigt.

2010-01-29 @ 14:38:02
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0