Anal sex

När vi ändå är inne i området röva så har jag en till fundering....anal sex. Hur många här inne har haft anal sex? Hur känns det?? Är det bra?? Varför??

Jag och mitt ex försökte ha back door sex en gång. Gick inge bra för jag tyckte att det gjorde ont och att det bara var en riktigt dum idé. Det blev inget sex utan mer ett lame ass försök hehe.

Jag tycker verkligen att det är ett exit hål och inte ett enter! Men det är väldigt många som veeerkligen njuter av anal sex och tycker att det är mycket bättre än vanlig sex. Jag skulle vilja veta hur det känns utan att ha gjort det hehe. 

Och varför är killar så jäkla besatta av det??




Bildkälla

 


Kommentarer
Postat av: Thomas

Inte riktigt min grej. Kanske är fyrkantig och trist, men jag fattar inte varför??

2010-01-27 @ 19:02:49
Postat av: sara

Inte min grej! Men du vet ibland, när allting är sådär hett och man har gjort allt, allt allt. Då kan man liksom dra till med det, mest för att det i stundens hette inte spelar någon roll, och för att min bara vill ha mer av varann. Men egentligen fattar jag inte grejen, tror att det mest sitter i killars huvud om att det är lite förbjudet, snuskigt och inte tillåtet. Då blir det helt plötslig världen grej som bara måste genomföras...Typiskt karlar! De ligger inte med snoppisen utan med huvudet;)

2010-01-28 @ 16:43:21
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

Thomas: hehe då e jag också fyrkantig och tråkig!



Sara: hahah ja du har så rätt! men är det skönt?

2010-01-28 @ 17:29:40
Postat av: Sexperiment

Vi är ett par som uppskattar analsex mkt, känslan är rätt svår att beskriva dock. Är man riktigt nyfiken men inte vill gå så långt att utföra det i sex kan man ju alltid prova att fingra försiktigt vid onani då kan man i lugn och ro känna sig fram. Utför man analsex på fel sätt är det mest troligt att det gör ont, så att läsa på hur man ska förbereda och viktigast enligt oss vara avslappnad är viktigt. Vill man inte ha analsex ska man heller inte göra det, risken att det blir en dålig erfarenhet ökar då rätt mkt. Det med att många killar gillar analsex kan kanske förklaras med att analen omsluter penisen på ett helt annat sätt än vad vaginan gör, det blir som mer intensivt. Kanske inte världens bästa beskrivning men hoppas det gav nåt iaf :)

2010-02-14 @ 18:10:40
URL: http://sexperiment.webblogg.se/
Postat av: Modena

Hej

Det är otroligt skönt beroende på med vem. Långt förspel och mycket olja... Sen fingrar som släpper spänningen. Sen är det faktiskt lätt

2012-07-19 @ 10:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0