Dagens horoskop

finns att finna hos Aftonbladet. För skorpionen (moi) stod det så här:

"Skorpionen 24/10-22/11

Trevlig måndag som ställer dig inför ett problem som du lätt kan lösa. I övrigt gott om romantik."


Bullshit tänker jag då!!! Jag har då inte haft en trevlig måndag. Jag har inte haft ett problem som jag lätt kunnat lösa...nej jag har haft sju tusen problem och ingen av dom är lösta. Och romantik???? Ja detta ska vi inte ens gå in på!! Nä nu ska jag ut och ta mig en långpromenad och work the ass and the fat!

Vill du läsa din? Tryyyyyyyck här!



Bildkälla

Sidan jag hittade bilden på skriver så här om den kvinnliga skorpionen:

"Anyone who has ever dated or been partnered with a Scorpio woman will probably describe the nature of the relationship as captivating and intense."

hmmm....håller du med?




Kommentarer
Postat av: Moa

De flesta dagliga horoskop är väl bullshiht. Antagligen sitter det bara ett gäng uttråkade människor och tänker att "jamen idag säger vi väl att alla vattumän kommer ha ett fint samtal idag, skorpioner kommer ha en bra dag och alla kräftor kommer skita på sig. Det blir väl bra?"

Men personlighetsanalyser av stjärntecken tror jag faktiskt på. De stämmer oftast kusligt bra...

2010-01-08 @ 16:15:00
Postat av: Moa

*bullshit

2010-01-08 @ 16:15:46
Postat av: tallica

hahahahaha ja du har nog rätt!

2010-01-08 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0