Dags att flytta ut..

Jag har nu bråkat non stop med mina föräldrar i 24 timmar. Jag gick ut och tog mig en promenad för inte så länge sen för att jag kände att jag skulle begå massmord annars. När jag kom hem så satte vi oss ner och hade ett väldigt långt samtal.

Jag förklarade för mina föräldrar att deras jobb var över. Dom har redan gjort allt ett par föräldrar ska göra och dom har gjort ett jätte bra jobb. Vi alla barn är bra människor. Det är dags att dom lever för sig själva nu.

Vi bestämde att jag skulle flytta ut.

Att jag skulle skaffa mig en egen lägenhet. Vi älskar varandra men vi har aldrig bråkat så mycket förut som nu när vi bor under samma tak. Jag har juh börjat jobba och i januari så lär jag väl få ut min första fulla lön. Ja jag har bestämt att det är mycket som ska sparas men detta är ett nödvändigt steg. Att bo ensam i ungefär 5 år och sen flytta hem är världens största pina och jag har stått ut så länge jag kan. Det känns redan mycket bättre nu när jag vet att jag kan flytta utan att mamma och pappa tar det alltför personligt.

Så nu börjar jag leta.






Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det är rätt :-) Och kul att leta, kul att flytta.

Grattis - håller tummarna för att du hittar nåt bra!

2010-01-06 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0