Det är löjligt billigt!!

Ibland kan jag tycka att det är löjligt billigt med tjej kläder. Och det blir oförskämt billigt när det är rea! Vanligtsvis så brukar jag inte visa upp det jag köper men detta måste ni se!!!




49kr





20kr



49kr

Öhm...ursäkta den hemska kameran men det är allt om finns tillhands just nu. Men helt seriöst?? 49kr...20kr??!! För helt nya kläder?? Ibland kan jag tycka så hemskt synd om pojkar för dom är tvungna att lägga ner sjukt mycket pengar på kläder jämfört med oss tjejer...


Kommentarer
Postat av: efffy

mina kläder är aldrig så billiga. jag hittar aldrig nåt på raen. Jag förstår inte. det finns aldrig i min storlek eller så finns det inget snyggt =( buhuuu. lyllos dig =P . Eller grattis eller nåt.

2010-01-20 @ 11:42:57
URL: http://effy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0