Etta eller tvåa??

Har sovit fyra timmar inatt. Jag har varit vaken sen klockan halv sex...varför? Jag vet inte...jag vaknade upp av mig själv och kunde inte somna om. Kunde inte sluta tänka på allt. Har tusen frågor som snurrar i min skalle.

Ska jag verkligen flytta snart?

Kommer jag att kunna ha råd? Måste juh köpa ett heeeelt hem!

Kommer jag då att kunna åka till Italien i sommar? Det kräver lite riksdaler det med!

Nu kommer det inte finnas mat färdigt när jag kommer hem efter jobbet...måste laga själv då juh!

Orkar jag bli "vuxen" igen??

Är lägenheten sunkig måste jag man juh måla om o grejer.

Ska jag bo i en etta eller en tvåa?

Okej så här är det! Väldigt många frågor ja men ni kan iallafall hjälpa mig med sista frågan. Vad tycker ni? Etta eller tvåa?? Det blir juh en skillnad på nån tusen lapp i hyra...






Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej.

Jag tycker du ska flytta in i en etta, till att börja med iallafall. Du slipper betala lika mycket, och du behöver inte köpa lika mycket till boskapet. Då får du mer pengar till italienresa ;D

Sen om ett år eller så så kan man ju alltid flyta till en större...

Kramis

2010-01-07 @ 12:13:29
URL: http://bellebest.blogg.se/
Postat av: tallica

ja det låter inte så dumt

2010-01-07 @ 12:39:38
Postat av: sara

Det kommer gå så bra! Dags att släppa taget nu, så sluta oroa dig för saker som kommer lösa sig naturligt;) Men dyrt, det kommer det att bli. Men det kommer såklart vara värt det. Alla gånger! Finns ju inget bättre en ett eget hem där man själv är herre på täppan!!

2010-01-07 @ 15:42:44
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

men visst är det så?? att äntligen få bestämma själv igen och vara självständig! Och jag kanske inte behöver köpa aaaallt på en och samma gång.

2010-01-07 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0