Good or Bad??

Vi har en ny kille som ska börja på mitt jobb. Han börjar om nån vecka och förmodlingen så kommer han att sitta med mig. Vi kommer med andra ord att dela kontor och spendera 8 timmar om dagen med varandra. Grejen är denna...han är jätte bra vän med Vakten. Min stora kärlek som krossade mitt hjärta och lämnade mig för en annan tjej. Jag är osäker om den nya killen vet om oss.

Jag är lite osäker på om detta är något bra eller något dåligt. Vakten kommer juh förmodligen att fråga honom om det nya jobbet och grejen. Undrar då om den nya kille kommer att nämna mig??

Det jobbiga är att jag nu MÅSTE vara skit snygg till jobbet varje dag. Om dom pratar om mig så ska han inte säga något annat än att jag är skit snygg! Detta måste tänkas över noga!! Vad tror ni??





Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0